Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że marketing artykułów to świetny sposób na podniesienie rankingu wyszukiwania i poszerzenie bazy klientów.
Marketing artykułu jest nieocenioną strategią marketingową. Ten artykuł zawiera jedne z najlepszych i najjaśniejszych wskazówek dotyczących wykorzystania marketingu artykułów na swoją korzyść.Unikaj publikowania jednego artykułu pod wieloma adresami URL w swojej witrynie. Może to szybko obniżyć wartość Twojej witryny, ponieważ Google często bierze pod uwagę jakość i liczbę linków przy podejmowaniu decyzji o rankingu strony. Odwoływanie się do elementu z kilkoma tagami jest w porządku, o ile wszystkie kończą się wskazywaniem tego samego adresu URL.Marketing artykułów to dobry sposób, aby Twoja witryna została zauważona. Wraz z naciskiem na przydatne treści w Internecie, witryny, które nic nie oferują odwiedzającym, szybko zawodzą. Pisz dobre artykuły, aby zwiększyć swoją widoczność na stronach wyników wyszukiwania. Im lepsza strona, tym wyższy będzie ranking.Zawsze miej harmonogram regularnych aktualizacji nowych treści. Wyszukiwarki używają botów do planowania, aby określić, jak często będą ponownie oceniać Twoją witrynę. Dzięki utrzymywaniu nowych i świeżych treści, wyszukiwarki wychwytują nowe treści i bardziej indeksują Twoje informacje; to przyciągnie więcej czytelników na swój sposób.Pozwól ludziom zarejestrować się, aby przeczytać Twoje artykuły. Posiadanie usługi subskrypcji to świetny sposób na informowanie czytelników o nowym artykule. Pozwól im zarejestrować się, aby otrzymywać powiadomienia e-mail za każdym razem, gdy publikujesz nowy materiał, a wiesz, że będą wracać z każdym e-mailem.Użyj pola zasobów artykułu.
To jest ramka w ramce na końcu każdego z twoich artykułów.
Daje czytelnikowi trochę podstawowych informacji o autorze artykułu, gdzie można znaleźć więcej artykułów tego samego autora, wszelkich projektach, nad którymi pracujesz, a czasami zawiera zdjęcie.Dowiedz się, czy Twój artykuł naprawdę płynie tak dobrze, jak myślisz. Przeczytaj go na głos przed przyjacielem lub członkiem rodziny, aby uzyskać ich radę. Jeśli coś nie brzmi dla Ciebie lub dla nich, być może będziesz musiał to trochę zmienić.Dołączanie zdjęć lub obrazów do artykułu to świetny sposób na przyciągnięcie większej uwagi. Czytelnicy uwielbiają mieć wizualny akompaniament do czytanego tekstu. Upewnij się jednak, że obraz, którego używasz, jest tym, do którego masz uprawnienia, i przechowuj swoje obrazy na własnym koncie zamiast hotlinkowania.Upewnij się, że dostarczane treści są zarówno aktualne, jak i ponadczasowe. Nie chcesz publikować konkretnych, szczegółowych treści w miejscu, w którym nie możesz edytować, zmieniać ani dodawać informacji. Jeśli publikujesz posty na forum lub blogu, które nie pozwalają na dostęp redakcyjny, publikuj tylko ogólne informacje z linkiem do swojej witryny. W przypadku artykułów, które umożliwiają edycję i aktualizację, rób to często, aby zachować aktualność.Zachowaj ostrożność przy dołączaniu do wielu katalogów artykułów. Może się okazać, że niektóre z nich są w rzeczywistości tym samym ostatecznym katalogiem z różnymi witrynami, aby zapewnić większą obecność w Internecie. Oznacza to, że możesz po prostu konkurować ze sobą o czytelnictwo, a to ogromna strata czasu i wysiłku.Wszystkie rodzaje różnych podejść marketingowych łączą się ze sobą za pośrednictwem Internetu, a marketing artykułów jest niewątpliwie jednym z „sosów-matek”�, z którego rodzi się wiele innych technik. Jeśli możesz być lepszy w marketingu artykułów, możesz naprawdę odnieść sukces jako przedsiębiorca, więc pamiętaj, aby zastosować się do wskazówek, które przeczytałeś tutaj.